Meddelse fra DPHK's sportsudvalg:
Med regeringens udmeldelse omkring restraktioner, på kun 50 personer, har sportsudvalget drøftet hvordan denne sæson skal forelægge.
Sportsudvalget vægter og vejer efter hvor mange tilmeldte der er, til de enkelte løb. Der tages udgangspunkt i, at løbene bliver tidsfordelt således, at når en deltager er færdig med, at køre sit løb skal deltageren pakke sammen og forlade pladsen. Med udgangspunkt i et tidsfordelt løb, vil man lade vognene starte først (før middag), og derefter de andre klasser.
Der bliver ingen mushermøder, så længe vi står i en corona-krise, deltagerne får derfor informationer via. Programmet som sendes ud. Skulle der være noget i forhold til sporet eller andet, vil deltagerne få en seddel med informationer, ved udlevering af veste.
Under programmet som deltagerne får tilsendt, vil der stå hvornår deltageren skal være forladt pladsen.
Ved udlevering af veste, vil der være håndsprit tilgængeligt.
Der vil være to præmieoverraskelser om søndagen, så når første hold har kørt, vil der være præmieoverraskelse, og ligeså med hold nr 2.
DPHK's løb må IKKE udnyttes som udflugts mål, derfor bedes deltagerne/musherne kun medbringe den/de handlere de skal bruge, til at kunne gennemføre et løb.
Herfra er der nu kun, at sige at vi glæder os til en god sæson, til trods for at det ikke bliver som det plejer, at være. Vis hensyn til hinanden, vi alle må løfte i flok, for at kunne gennemføre vores arrangementer.
Har man spørgsmål til sportsudvalget, er man velkommen til at sende en mail til: sport@polarhund.dk
Rigtig god mandag
Bedste hilsner Sportsudvalget
6. januar 2025
DPHK er søndag d. 5. januar 2025, blevet optaget som medlem af WSA (World Sleddog Assocoation)
Betalinger til Dansk PolarHunde Klub:
Nordea
Reg.nr.: 2279 Konto.nr.: 6883 56 7801
Der kan betales med: Dankort, VISA, VISA/Dankort, VISA Electron, MasterCard og MobilePay x
© 2025 Dansk PolarHunde Klub. All rights reserved.